Pirkimo procedūra, apmokėjimas
El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.
Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
Atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste
Atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste apdorojamas įmokų surinkimo platformoje „Montonio“ – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės sistema.
Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka įmokų surinkimo platformai „Montonio“ ir atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta „Montonio“ platformos ir banko el. bankininkystės sistemoje. Siūlome perskaityti įmokų surinkimo platformos Privatumo politiką.
Atsiskaitymas VISA, MasterCard kreditine ar debetine kortele.
Už prekes iš anksto galite atsiskaityti kreditinėmis ir debetinėmis VISA, MasterCard kortelėmis, turinčiomis saugaus atsiskaitymo internete galimybę. Šią galimybę galima aktyvuoti savo interneto banke. Suvedus kortelės turėtojo duomenis, kortelės numerį, galiojimo datą ir CVV kodą, nuo jos sąskaitos iš karto bus nuskaityta užsakymo suma. Už šį atsiskaitymo būdą atsakinga įmokų surinkimo platforma „Montonio“
Atsiskaitymas per PayPal sistemą.
Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys. Dėl neapmokėto užsakymo atsiradusių nuostolių Pardavėjas turi teisę kreiptis į atitinkamas institucijas žalai padengti.
Prekių pristatymas
Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas „Omniva LT UAB“ arba LPExpress.
Pardavėjo teikiami pristatymo būdai:
Omniva Paštomatu visoje Lietuvoje pasirinkus paštomato adresą paskutiniame atsiskaitymo žingsnyje;
Kurjeriu visoje Lietuvoje jūsų nurodytu adresu;
Pristatymo būdų ir su jais susijusių papildomų išlaidų sąrašas nurodomas internetinės svetainės apatinėje juostoje ir paskutiniame atsiskaitymo žingsnyje prieš pat apmokėjimą.
Pardavėjas pasilieka teisę bet kada keisti pristatymo išlaidų sumas, nurodydamas jas internetinės svetainės apatinėje juostoje ir paskutiniame atsiskaitymo žingsnyje.
Apmokėdamas pasirinktą užsakymą Pirkėjas patvirtina, kad yra susipažinęs su pristatymo sąlygomis, nurodytomis šiose Taisyklėse, ir tuo metu galiojančiomis pristatymo išlaidomis.
Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas individualiai.
Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. Šiuo atveju Pirkėjas privalo raštu kreiptis į Pardavėją tą pačią dieną, kai siuntą yra pristatyta, pratęsiant šį terminą iki 3 dienų, jei siunta pristatyta paštomatu.
Prekių kokybė ir garantijos
Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Pardavėjas daro viską, kad apibūdintų parduodamas prekes kaip įmanoma tiksliau, tačiau neprisiima atsakomybės dėl galimų klaidų. Jei prekė nėra gaminama Pardavėjo, rekomenduojame Pirkėjui pasidomėti apie parduodamų prekių gamintojus ir jų nurodomą prekių informaciją bei savybes.
Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ar kitų techninių ypatybių.
Pardavėjas neatsako už įsigytas ir išbandytas Prekes, kurios yra laikomos nekokybiškomis, neveiksmingomis tik dėl Pirkėjo išreikštos nuomonės, jei šiai nuomonei gali turėti įtakos pašaliniai veiksniai (Pirkėjo gamybai naudojama įranga, jos trūkumai, gedimai, Pirkėjo žinių trūkumas, naudojimasis Prekėmis ne pagal instrukcijas ar kt.), o Pirkėjas negali pagrįstai įrodyti Prekės trūkumų.
Jei Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, visos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.
Prekių rūšims, kurioms nesuteikta kokybės garantija, galioja Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta garantija.
Prekių grąžinimas
Prekių grąžinimo terminas: 14 dienų.
Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Pirkėjas, praneša apie grąžinamą prekę elektroninio pašto adresu [email protected]. Elektroninio laiško temos pavadinimo eilutėje Pirkėjas nurodo prekių įsigijimo dokumento numerį bei prierašą „Grąžinamos prekės” ir pačiame laiške nurodo grąžinimo priežastį (prekės trūkumą ar kitą priežastį), dėl kurios įsigyta prekė netenkina vartotojo, bei Pirkėjo banko sąskaitos numerį, į kurį turi būti grąžinti sumokėti pinigai.
Pirkėjas nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių įsigijimo dienos grąžina arba perduoda Prekes Pardavėjui arba Pardavėjo Prekes priimti įgaliotam asmeniui. Terminas laikomas įvykdytas, jeigu Pirkėjas Prekes išsiuntė prieš pasibaigiant 14 (keturiolikos) dienų laikotarpiui. Grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), taip pat ji turi būti nenaudota. Visos grąžinamos Prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama Prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su Preke) tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta. Kartu turi būti grąžinamos ir už Prekę gautos dovanos.
Grąžinamas prekes siųskite šiuo adresu: Kareivių g. 7, Vilnius, LT-09108 (Kareivių g. 11A – Vilniaus RIMI Kareivių paštomatas)
Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.
Pirkėjui, grąžinusiam prekes, grąžinami visi už Prekę sumokėti pinigai įskaitant pristatymo išlaidas. Gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas grąžina pinigus už Prekes ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų, į Pirkėjo banko sąskaitą.